Esti aici: Home »

Informatii utile


AVANTAJE  - Ambalajele din carton 

  Conform statisticilor existente (si vedem si noi în supermarket) o mare parte din produsele existente sunt ambalate-transportate-depozitate si comercializate în ambalaje din carton ondulat.   
Avantajele folosirii acestui sistem de ambalare sunt:

 * Protectie corespunzătoare produselor pe care le conţin – prin straturile de hârtie componente a cartonului din care este executat ambalajul se asigurã preluarea solicitãrilor mecanice la care sunt supuse aceste produse. De asemenea se oferă protecţie în cazul variatiilor de temperatură care se întâlnesc  în cazul depozitării pe o periodă îndelungată sau în cazul transportului pe distanţe mari, datorită aerului aflat între straturile de hârtie.

 *  Constructie specificã
-au o greutate mică şi sunt mult mai uşoare decât ambalejele de lemn, având acelaşi volum de ambalare
-au un preţ de producţie foarte redus faţă de al altor categorii de ambalaje, din cauza productivităţii superioare obţinute la fabricarea acestui tip de ambalaj
-ocupă un spaţiu redus, se pot transporta şi depozita pliate, şi datorită rezistenţei lor, pot fi refolosite de mai multe ori
-pot fi uşor ştanţate şi tipărite în funcţie de dorinţa clientului, şi însuşi transportul mărfurilor poate deveni o modalitate de a-ţi face reclamă
-sunt biodegradabile, pot fi reciclate sau chiar recuperate integral.

 

 Design-ul de ambalaj

 Rolul ambalajului este de a proteja, de a conserva şi de a promova un produs.

 Procesul de design reprezintă o abordare creativă, menită să producă o schimbare calitativă atât pentru consumator cât şi pentru producător.

 Calitatea ambalajului este strâns legată de calitatea produsului conţinut şi acest lucru este esenţial pentru a avea succes pe o anumită piaţă.

 Ambalajul este, în acelaşi timp, imaginea brand-ului unui produs şi “urma” pe care acesta o lasă în timp chiar şi după ce produsul nu se mai fabrică, astfel că brand-ul poate fi reactivat şi readus în atenţia publicului consumator.


Procesul de design, în cazul ambalajelor, cuprinde câteva etape:
1. Stabilirea cât mai exactă a problemelor cu care se confruntă un anumit produs pe o anumită piaţă
2. Analiza procesului de fabricare al produsului care trebuie ambalat
3. Analiza modului în care produsul a fost ambalat în trecut (istoric al ambalării)
4. Analiza modului de consum al produsului în discuţie
5. Crearea unor soluţii de ambalare adecvate necesităţilor de consum
6. Testarea noului concept din punct de vedere al imaginii cât şi al funcţionalităţii
7.
Finalizarea documentaţiei în vederea producerii industriale a ambalajului creat

 

FORMULAR DE COMANDA